2014. július 15., kedd

újdonságok

mostanság kicsit összegyűltek felettünk a felhők, de rá kellett jönnöm, hogy jól manipulál.
elég csak felvennie a csibészes mosolyát, és azt mondania, hogy "picim, ne haragudj mááár!". és én elmosolyodom, hiába hazudott nekem. megint.

néha azt hiszem, hogy nem tud megváltozni. legalábbis legutóbb is ezt erősítette meg. talán ezzel kellene elfogadnom: csak legyinteni, ha füllent, átvág, hazudik, undorító módon átver. talán így lenne a legjobb.
talán úgy kellene elfogadnom, mint neki az örökös hangulatingadozásaimat, a hisztimet, a kényességemet.

de talán ezek között igazán van különbség. legalábbis, remélem, hogy az én apró-cseprő dolgaim nem érnek fel az ő állandó füllentésivel.

majd megszokom. hiszen eddig azt sem tudtam, hogy mindvégig hazudott nekem. több, mint másfél év után ez igazán nagy újdonság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése