2014. augusztus 8., péntek

hazaérkeztem (+képek)

lassan egy hete hazaértem a nyaralásból. igen, tudom, már elég rég ahhoz, hogy írjak, de valahogy nem vitt a lélek a blogolásra.

szerettem a nyaralást. a rengeteg negatívum ellenére jó volt, élveztem a napokat, a hébe-hóba napsütést, a Balaton langyos vizét, a közös reggeleket, a bevásárlást, a majdnem mindennapi ivászatot, a tequilázást, az egy hét alatt elfogyó személyenkénti 6 doboz cigarettát.

bánt nagyon, hogy sokat veszekedtünk, életünk talán legdurvább veszekedésein vagyunk túl. én lila foltokkal, egy nyomi kislábujjal gazdagodtam, ő pedig kb. 10 centiméter szélességben egy általam hagyott 4 sávos karmolással a nyakán. hihetetlenül előtört belőlünk az agresszió, amit az elmúlt hetek elfojtott sérelmei miatt alakult ki. gondolom. ha tehetném, visszafordítanék minden veszekedést, minden rossz napot, minden könnyet. de azt hiszem, ebből is tanultunk.

ennek ellenére soha nem fogom elfelejteni, amikor ketten, követve a többieket késő délután, naplementekor besétáltunk a Balatonba. nem fogom elfelejteni, amikor fölpillantottunk az égre, és a felhők egy királylányt és egy rózsát adó kalózt formáltak. nem felejtem el az akkor gyönyörű Balaton vizét, azt sem, ahogyan megcsillantak rajta a lemenő nap utolsó sugarai. nem felejtem el a barátaink felhőtlen nevetését, miközben a vízbe dobálták egymást. azt hiszem, az egy tökéletes pillanat volt.

most pedig megosztok pár fotót veletek, remélem ismerőssel nem fognak találkozni, de na.

egyetlen vállalható kép, Szerelmemmel :)


amióta levették a fogszabályzót bátran mosolygok :)
(amúgy ezt a képet csak viccből csináltam, de aztán úgy gondoltam, hogy itt a helye)



6 tequila után


smink és minden nélkül, partramenetel előtt

a legjobb barátnőmmel. itt sem voltunk már józanok




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése